Meer resultaten voor werken nmbs

 
 
werken nmbs
 
NMBS Werfinfo.
Zo zie je makkelijk of er werken zijn die een impact hebben op jouw traject. Er is ook een pagina beschikbaar waarop je alle geplande werken op het spoorwegnet terugvindt. Wifi in stations. Plan mijn reis. Koop je biljet. Welk biljet past bij mij? Werken bij NMBS.
De Spoorwegen werven aan.
In de eerste jaarhelft van 2018 wierf NMBS al heel wat nieuwe collegas aan. Zowel voor haar depots, werkplaatsen als centrale diensten gaat de zoektocht naar talent onverminderd verder. Maak kennis met Hans: hij werd als 500e nieuwe werknemer aangew.
Werken bij NMBS Glassdoor.be. Glassdoor Logo.
Waarom wilt u hier werken? Zeg zeker voorhand. waar wilt u werken? NMBS 2015-10-26 0717: PDT. Alle 11 sollicitatiegesprekken weergeven. NMBS Awards en onderscheidingen. Laat het ons weten wanneer een werkplek of branche-erkenning ontbreekt Awards toevoegen. Heeft u gewerkt bij NMBS?
Voordelen.
Werken bij NMBS. activiteiten, waarden en doelstellingen. Thema's' en dossiers. fotoreportages en filmopnames. coördinaten en gegevens. Van: Dit is een veld met suggesties. Suggesties verschijnen wanneer je begint te typen. Naar: Dit is een veld met suggesties. Suggesties verschijnen wanneer je begint te typen.
NMBS-medewerkers werken soms 26 dagen aan een stuk Gazet van Antwerpen.
En dat is geen alleenstaand geval, zei Michel Abdissi, topman van de Franstalige vleugel van de socialistische spoorbond. Het komt vaker voor dat medewerkers tussen 11 en 25 dagen werken zonder rusten. Abdissi had een werktabel van een ploeg meegebracht om zijn stelling te illustreren.
Belangrijke spoorwerken voor de veiligheid en stiptheid op de spoorlijn tussen Kortrijk en Komen Infrabel: Infrastructuurbeheerder van het Belgische spoornet.
Treinen rijden tijdens de werken dan wel over 1 spoor in plaats van 2. Om veiligheidsredenen geldt er dan voor de treinbestuurders een plaatselijke snelheidsbeperking van 40 km/u. NMBS biedt de treinreizigers een aangepast aanbod van treinen, stop en snelbussen.
Honderden NMBS-arbeiders mogelijk in contact gekomen met asbest: Sommige" collega's' werken al dertig jaar in die rotzooi" Binnenland Nieuws HLN.
Onze klokkenluider is bang om z'n' baan te verliezen, want eigenlijk moest hij de ontdekking van asbest in de verf op oude goederenwagons geheim houden. Maar" dit moet bekend worden, vindt hij. Sommige" collega's' werken al dertig jaar in die rotzooi. Hoe kón de NMBS dat niet weten."

Contacteer ons